Disney Collection Alışverişimiz



Küçüklerden büyüklere herkesin görüpte dayanamadığı Disney Collection ürünlerini artık istediğimiz zaman Teknosa ' da bulabiliyoruz . Bu haberi duyduğunda sevinmeyen yoktur diye düşünüyorum :) . Şahsen biz alışveriş merkezine gittiğimizde arada bir mutlaka uğruyoruz . Onları gördükçe yeni dönemin çocuklarına çok özeniyorum . Evet bizim oyuncaklarımızda güzeldi fakat bu kadar çeşit yoktu diye sanırım hepsini alasım geliyor .




  Biz gittiğimiz de büyük bir indirim vardı . Malesef çoğu ürün seçildiği için sadece Dumbo ve Pink Minnie ' yi buladildik .

Dumbo : 26,50 tl
Pink Minnie : 26,50 tl




Bir hafta sonra tekrar gittiğimiz de stoklar yenilenmişti.

Frozen Olaf : 10,47 tl
Destiny : 16,47 tl
Hank : 16,47 tl
Marlin : 10,47 tl




 Yenilmezler hayranı bir aile olduğumuz için onlarsız olmazdı . Kabul ediyorum abarttık :) Eşimin yoğun ısrarı üzerine internetten son alışverişimizi gerçekleştirdik . ( yani ben öyle sanıyordum )  Eve gelen paketin içinde Minnie ' nin love modelini görünceye kadar  . 

Tsum Tsum : 5,07 tl




Biz Disney Collection ailemizi tamamladık . Artık bir süre  oyuncakcıya da gitmek istemiyorum :)
Ama yine de çok tatlı değiller mi ? 

Yorumlar

  1. Ben tam bir minnie mickey hayraniym disney ürnlerinide cok begeniyorum. Bence bıkma almaya devam et gözmüz şenlensin 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman mutlaka devamı gelicek bu yazının😊

      Sil
  2. Allahım çok güzeller 😍😍 Ben de doğum günümde kendime Woody ve Buzz almıştım :D Bu yaşta kimse bana öyle bir hediye almayacağı için ben kendi kendime aldım 😅 Disney Collection'a bayılıyorum, bunları görünce gidip bir daha alışveriş yapasım geldi, güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz :) biz bir buçuk yıllık evliyiz , kaç koli oyuncak var evde sayamadım :D insan her yaşta yaşamalı çocukluğunu

      Sil
  3. hepsi çok şirin :) mutlulukla kullanın:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar